İptal ve İade Koşulları

Satın aldığım ürünü iade etmek için ne yapmalıyım ?

Satın aldığınız ürünleri orijinal ambalajında ve hasarsız olmak koşulu ile 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu ile ürünü , ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir yazıyı Best Teknoloji adresi adresine göndermeniz gerekmektedir. Gelen ürün incelendikten sonra işleme alınır. İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz.

Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
• Ürünün faturası,
• İade sebebini içeren yazı
• 30 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları
• ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.


Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor ?

Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde "arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Arızalı ürününüzün orijinal ambalajı bozulmamış olması, Üründe yer alan koruma bandının çıkarılmamış olması, çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir. Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı Best Teknoloji adresi adresine göndermeniz gerekmektedir. Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise stoklara bağlı olarak, iade ise yetkili satış sorumlularının vereceği rapora bağlı olarak belirlenir. Teslim edilen ürünün hasarlı çıkması halinde, durumu tespit eder etmez Bize Ulaşın formunu doldurmanızı ya da 0(212) 520 61 92 numaradan bize ulaşmanızı rica ederiz. Kargo firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.